Sådan indløser du en billetkode

  1. Du skal gerne have modtaget et brev eller en e-mail med billetkode. Husk at tjekke dit spamfilter, hvis du modtager den på e-mail, da e-mailen godt kan ende her.
  2. Herefter skal du downloade appen ”Metroen” i App Store eller Google Play.
  3. Når du har åbnet appen, skal du på forsiden trykke på ’Fortsæt’ for at oprette en bruger. Herefter skal du klikke på 'Opret bruger med billetkode', hvor efter du skal indtaste dit navn og din e-mail.
  4. Efter indtastning af e-mail vil du modtage en verificeringskode i din indbakke, som du skal indtaste. Der kan godt gå lidt tid, og husk at tjekke dit spamfilter.
  5. Efter oprettelsen af brugerprofil, skal du indtaste din billetkode ved klikke ’Indløs billetkode’ under fanen Billetter.
  6. Herefter vil dine fribilletter blive udstedt og gemt i appen under fanen Billetter.
  7. Husk at aktivere fribilletten, inden du stiger på Metroen for at have gyldig rejsehjemmel og at du ikke kan fortryde aktiveringen af fribillet, når først den er aktiv.
  8. Fribilletterne kan kun bruges i Metroen (M1, M2, M3, M4) og ikke i andet offentlig transport.

Hent appen i dag

Hent i Google Play
Hent i App Store

Hvordan sletter jeg min profil:

  1. For at slette din profil i, skal du først åbne appen og logge ind, hvis du er logget ud.
  2. Når du er logget ind på din konto, skal du trykke på fanen ’Profil’.
  3. Herefter skal du scrolle til bunden af siden, hvor du kan trykke på ’Slet min konto’ og bekræfte sletningen af din profil ved at trykke på ’Slet min profil’.
  4. Din profil er nu slettet.

Har du brug for yderligere hjælp?

Kontakt kundeservice på vores kontaktformular:
Skriv til Metro eller ring +45 70 15 70 00 og tast 3.