DIN SIKKERHED ER VIGTIG FOR OS!

Din sikkerhed er vigtig for os. Derfor vil vi gerne informere dig om vores politik for beskyttelse af personlige oplysninger. Her kan du læse om, hvordan vi behandler de personlige oplysninger, du måtte have givet til os. Du kan læse vores Politik om beskyttelse af personlige oplysninger her​

Du kan læse vores Politik om beskyttelse af personlige oplysninger her​ LUK

Hittegods

Fundne genstande bedes afleveret til metroens servicepersonale. Hittegods kan afhentes i Metro Kundeservice mandag - fredag kl. 8.00 - 16.00.

Hittegods opbevares i 10 dage hos Metro Service, hvorefter det gives videre til Hittegodskontoret.

Hittegods kan afhentes i Metro Kundeservice mandag - fredag kl. 8.00 - 16.00.

Metro Kundeservice
Metrovej 3
2300 København S
Telefon: 7015 1615
Kontakt via formularen

Efter ti dage gives genstandene videre til:

Hittegodskontoret
Politigården 
1567 København V
Telefon: 3874 8822
Fax: 3343 0094

Erstatning
Metroen erstatter skader på og tab af genstande, som passageren har med som håndbagage, hvis skaden er en følge af en ansvarspådragende begivenhed i forbindelse med metrorejsen under passagerens ophold i metrotoget eller under dennes ind- eller udstigning. Erstatning for disse skader kan ikke overstige 11.400 kr. (beløb pr. 1. januar 2002) for hver passager.

Yderligere oplysninger
For yderligere oplysninger kontakt Metro Kundeservice