DIN SIKKERHED ER VIGTIG FOR OS!

Din sikkerhed er vigtig for os. Derfor vil vi gerne informere dig om vores politik for beskyttelse af personlige oplysninger. Her kan du læse om, hvordan vi behandler de personlige oplysninger, du måtte have givet til os. Du kan læse vores Politik om beskyttelse af personlige oplysninger her​

Du kan læse vores Politik om beskyttelse af personlige oplysninger her​ LUK

Kundetilfredshed 2006

Denne graf henviser til en kundetilfredshedsmåling, der blev lavet i 2006.

Resultaterne er fra 2006.

De spørgsmål, som kunderne skule tage stilling til, er som følger:

1. Er du alt i alt tilfreds eller utilfreds med denne rejse i Metroen?

2. Er du samlet set tilfreds eller utilfreds med vedligeholdelsen af Metro-stationerne og Metro-togene på denne rejse i Metroen? Her tænkes blandt andet på slitage af gulve og sæder, graffiti, ting, der rasler, med videre.  

3. Er du tilfreds eller utilfreds med rengøringen på Metro-stationerne på denne rejse i Metroen?

4. Er du tilfreds eller utilfreds med rengøringen i Metro-togene på denne rejse i Metroen?

5. Er du tilfreds eller utilfreds med overholdelsen af køreplanen på denne tur?

6. Er du tilfreds eller utilfreds med adgangsforholdene til Metro-togene? Her tænkes på dørene mellem Metro-stationerne og Metro-togene.

7. Er du samlet set tilfreds eller utilfreds med Metro-personalets service og fremtræden overfor kunderne på Metro-stationerne og i Metro-togene?

8. Er du samlet set tilfreds eller utilfreds med muligheden for hele tiden at få opdateret trafikinformation på Metro-stationerne og i Metro-togene?

9. Føler du dig samlet set tryg eller utryg, når du rejser med Metroen?

10. Er du tilfreds eller utilfreds med forbindelsen til andre transportmidler, det vil sige bus og/eller tog?

Tilbage