DIN SIKKERHED ER VIGTIG FOR OS!

Din sikkerhed er vigtig for os. Derfor vil vi gerne informere dig om vores politik for beskyttelse af personlige oplysninger. Her kan du læse om, hvordan vi behandler de personlige oplysninger, du måtte have givet til os. Du kan læse vores Politik om beskyttelse af personlige oplysninger her​

Du kan læse vores Politik om beskyttelse af personlige oplysninger her​ LUK

Kundetilfredshed 2004

Denne graf henviser til en kundetilfredshedsmåling, der blev lavet i 2004.

Grafen viser, hvordan kunderne svarede. Svarene er delt op i to grupper: Tilfredse (består af 'meget tilfredse' og 'tilfredse') og utilfredse (består af 'meget utilfredse' og 'utilfredse').

Spørgsmålene, som grafen refererer til, er:

Spørgsmål 1: Der er nem adgang til Metroen

Spørgsmål 2: Der er tilstrækkeligt personale overalt i Metroen

Spørgsmål 3: Man får hele tiden opdateret information

Spørgsmål 4: Der er behageligt/rent i Metroen

Spørgsmål 5: Jeg føler mig tryg ved at opholde mig i Metroen

Spørgsmål 6: Metroen lytter til sine kunder

Spørgsmål 7: Netop denne tur i Metroen har været god

Spørgsmål 8: Jeg er tilfreds med driftsstabiliteten i Metroen

Spørgsmål 9: Alt i alt er jeg tilfreds med Metroen

Tilbage