DIN SIKKERHED ER VIGTIG FOR OS!

Din sikkerhed er vigtig for os. Derfor vil vi gerne informere dig om vores politik for beskyttelse af personlige oplysninger. Her kan du læse om, hvordan vi behandler de personlige oplysninger, du måtte have givet til os. Du kan læse vores Politik om beskyttelse af personlige oplysninger her​

Du kan læse vores Politik om beskyttelse af personlige oplysninger her​ Luk

Mit abonnementskort er ikke kommet med posten

Det er Abonnementsservice, der er ansvarlig for, at du som abonnent får dit såkaldte værdiindlæg hver måned inden den 1. gyldighedsdag. Modtager du ikke periodekortet med posten, så har du ret til at få udstedt et erstatningsværdiindlæg uden meromkostninger.

Du kan også efter henvendelse til Abonnementsservice købe billetter, indtil et nyt postforsendt værdiindlæg når frem. Efterfølgende kan du indsende dine billetter og få udgiften refunderet via Betalingsservice. Du skal sende billetterne til abonnementsservice@dsb.dk

Læs mere på www.dsb.dk/abonnementsservice

Se flere spørgsmål og svar